Genialny i skuteczny gadżet fotografa poszukującego pracy [wideo]

Genialny i skuteczny gadżet fotografa poszukującego pracy [wideo]

Fotograf Casey Templeton przygotował nieduży gadżet reklamowy, który wysłał do kilkuset agencji w poszukiwaniu pracy. To się nazywa kreatywność!

Przygotowanie i stworzenie tego projektu kosztowało …  15,000 dolarów. Późno już pora, więc nie mogę się szerzej rozpisać na ten temat. Odsyłam do Photo Editora i na blog Templetona.

Casey Templeton Photography 2010 Promo from Casey Templeton on Vimeo.

This entry was posted in Inne, Multimedia and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Post a Comment

Your email is never published nor shared. Required fields are marked *

*
*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

  • Krzysztof Basel



    Redaktor prowadzący Fotoblogia.pl

    e-mail: krzysztof@basel.pl

    mobile: +48 791 406 197

  • My Instagrams

  • My Facebook